玉桂山.鴨脷排

港島有個連島沙洲

原來唔止地質公園個橋咀洲有得睇連島沙洲(Tombolo)呢個沉積地貌,連港島都有得睇!位於港島嘅鴨脷洲係個啞鈴島,即係啞鈴形狀嘅島,同鴨脷排小島相連,退潮時就會見到連島沙洲。

玉桂山.鴨脷排
最後更新日期
8/3/2024
31/7/2020
景點分類
城中秘景
行山勝地
地區
香港島
建議逗留時間
2
小時
難度
2
/5

值得留意嘅係玉桂山都有分真與假~所謂真的假不了,假的真不了,真版同A貨玉桂山雖然唔可以互相取代,不過各有千秋。要睇連島沙洲壯觀地貌,就要翻過鴨脷洲南面嘅玉桂山,趁潮退就會睇到鴨脷洲同鴨脷排之前嘅一條沙洲蒲頭!睇過嘅人話有種摩西過紅海嘅氣勢添。

真玉桂山上視野廣闊,港島西景色盡收眼底-俯瞰黃竹坑、海洋公園、太平山等,亦可以遙望山下東博寮海峽對面嘅南丫島。如果天氣好,長洲、石鼓洲都睇到,城市、郊野一覽無遺。雖然真玉桂山唔算高,得196米,但因上山路段崎嶇,登山有一定難度。甚至有別名『小尖山』,拍得住蚺蛇尖、釣魚翁等。不過,好彩路旁有穩固繩索俾山友扶住上,所以總算安全,適合較年長同愛挑戰嘅小孩(六歲以上)。期間,家長切記在旁看顧孩子,確保安全。去之前記得查清楚潮汐漲退時間,以免白行一趟。www.hko.gov.hk/tide/predtide_uc.htm

至於假玉桂山比較矮同易行,而且上面有南觀景台,睇到南丫島一帶景色,都幾受歡迎。

No items found.

交通

建議半天行程:

09:00 抵達利東邨巴士站

繞過巴士站後山配水庫鐵絲網圍欄後,一條配備繩索陡峭崎嶇嘅山徑就係通往真玉桂山嘅路

(配水庫前山路則通上假玉桂山)

10:00 到達玉桂山山頂,欣賞港島西景色

10:30 下坡欣賞連島沙洲

11:00 到達鴨脷排小島

回程路上可遊覽配水庫遊樂場

注意事項